klimat w grupie D

 6 października 2023

Weronika: Dla mnie najtrudniejsze było napisanie tekstu i nagranie tego prawidłowo. Myślałam, że to będzie łatwiejsze, czasami nie chciało mi się już robić. 

Helena: Było trochę trudno, ale też trochę łatwo. Trudne było nagranie, przejście z jednej sceny do drugiej. Łatwe było zrobienie Dziabdziabów i napisanie tekstu, scenariusza. 

Helena, Asia, Weronika: Najpierw wszystko razem ustaliłyśmy, a potem się podzieliłyśmy. Sukcesem jest, że skończyłyśmy ten film. Podoba nam się.

Asia: Dla mnie było trudne zrobienie całego filmu, ułożenie kawałków w całość.  


Maks: dla mnie było trochę trudne, żeby narysować pierwszy samochodów, bo labo coś się wykasowało, było trochę nieprzewidzianych problemów. Dobrze mi się to robiło. Musiałem zmieniać litery, musiałem samochód rysować 3-4 razy. Ogólnie było dobrze. Jestem zadowolony z efektu.


Mieszko: Dla mnie było ciężkie przesuwanie zdjęć. Pomyślałem, że można robić coś z tekstów, które mieliśmy. Wybierałem zdjęcia, które pasowały i jestem zadowolony z efektu.


Kajtek: Dla mnie było trochę łatwe i trochę trudne było rysowanie tego. Jestem zadowolony z efektu. 


Zosia: Tło było trudne do zrobienia, nie wiedziałam jak to zrobić. Szczegóły były niezbyt trudne, tak średnio. Już nauczyłam się tego. Jestem zadowolona z efektu.


Pola: Dla mnie było to łatwe. Napis był trochę trudny. Jestem z siebie dumna, podoba mi się ten projekt. 


Adam: Dwa razy musiałem robić ten sam tekst, bo się skasowało. Często się zmazywały kształty, kilka razy się zmazały, np: kwadrat - jak próbowałem jedną część zmazać, to zmazywało mi się wszystko. Jestem zadowolony z tego, jak to wyszło.

spisała: Renata R.


Adam



Kajtek



Maks




autorka: Pola





autor: Miechol


autorki: Asia, Helena, Weronika


autorka: Zosia

Komentarze

  1. Zajebiste. Dobra robota dzieci !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic dodać, nic ująć; swoją drogą. polszczyzna nie taka zła... ;D

      Usuń

Prześlij komentarz