raport z sali Neptuna+

19 listopada 2020 

Dochodzi 10:30. Krąg już był, matma była, przerwa się skończyła, no czas najwyższy by zacząć IPC. Zwłaszcza, że zajęcia zaplanowałam superowe i wszystkie materiały już przygotowane.


Zbieram najpierw siebie, żeby zebrać resztę, no i przemóc się jakoś nie mogę przez to, co widzę w sali. Zresztą sami zobaczcie...

Tola pomaga Małgosi napisać list do Kler

Chłopaki rysują korzystając z przewodników w Internecie.

Tutaj ekipa gra w grę, którą przyniósł Paweł

Rzut z góry ;)

Marysia ćwiczy pisanie


Lena dołączyła do Marysi

Wszyscy coś robią. Sami, z własnej nieprzymuszonej woli SIĘ UCZĄ. Nie ma jednak rady, trzeba ich zgarnąć i coś z tym zrobić, bo przecież zajęcia....

Zebrałam wszystkich w kręgu i..... znowu to zrobiłam. Powiedziałam "widzę, że czas nas goni, widzę też, że każdy z was jest zajęty czymś ważnym. Co wy na to, żeby dzisiejsze zajęcia IPC przesunąć na jutro, a wy do wyjścia na dwór moglibyście spokojnie zajmować się tym, czym teraz się zajmujecie?" Chyba nie muszę pisać, jaka była reakcja? :)

Materiały odłożyłam na bok - na jutro będzie jak znalazł. Teraz dzieci w grupie Neptun+ się uczą - nie będę im przeszkadzać.

Pozdrawiam serdecznie :)
RR


Komentarze