tył na przód

22 września 2020

Nie ma co się oszukiwać - nie od razu "tył na przodzie" zbudowano. Owszem, miałam plan, jednak - do czego się już przyzwyczaiłam - dzieci pokazały mi, że plan mam raczej średni. Wychodziłam z zajęć z takim poczuciem, że to nie TO, choć miało być tak pięknie. 

Teraz już wiem, że z pisaniem poematów, baśni i historii niestworzonych muszę trochę poczekać. Przyjdzie na to czas. Teraz trzeba się rozbujać, pobawić trochę, pomarzyć i poczytać, żeby może w niedalekiej przyszłości móc poczuć to mrowienie i radość, która towarzyszy twórczemu pisaniu. 

Dzisiaj mam dla Was zdjęcia z zajęć w grupie "Ludzików" i "Neptuna". Inspiracją do działania była książka "Pięciu nieudanych". I coś Wam powiem - faaajnie było :).

RR


Grupa "Ludziki"





autorka: Zuzia

Mikołaj i Filip przy pracy

autorka: Amelia

autor: Kuba

autorka: Klara


Grupa "Neptun"

autorka: Tola


autor: Szymon

autor: Filip S.

autorka: Vika

autor: Ignacy


autorka: Tola

autorka: Lena



A to dopiero początek tej historii.....


P.S. Dzieła dzieci z grupy "Pokemony" można obejrzeć TUTAJ

Komentarze