jestem unikalny/unikalna

25 września 2020

Wiecie ilu jest ludzi na świecie? A czy są dwie identyczne osoby? Czym się od siebie różnimy i jak to jest że każdy jest sobą? Tymi pytaniami zajmowaliśmy się na psychologii w ostatnim tygodniu. 

Przyglądaliśmy się możliwym różnicom między ludźmi i zastanawialiśmy się, czy to dobrze, że tak się od siebie różnimy. Każdy z nas przygląda się sobie i zastanawiał “Co sprawia że jestem sobą?” To nie takie łatwe zadanie - podsumował Filip 

Ola Dopierała








Pssst.... To tylko ja.... Przepraszam, że się wtrącam w nie swoje zajęcia i korzystam z przywileju "wklejacza materiałów do bloga"... Bo ja tak się cieszę, kiedy widzę, że dzieciaki dostrzegają swoją unikalność, tak się cieszę, że mają możliwość powiedzenia tego głośno, nazwania i poczucia.... Kto chciałby móc przeżyć coś takiego w swojej szkole - ręka do góry. Ja bym chciała.....     RR

Komentarze

Prześlij komentarz